Back home

Tillbaka hemma igen! Så skönt, det var kallt och mörkt ute ikväll. Märks att det börjar bli höst. Jag kom på det förut idag, att jag saknar den friska höstluften. När den är sådär lagom kall och lagom varm för att vara riktigt uppfriskande, haha. Låter helknas, men ja, så är det iaf ^^

På måndag är det lönedag och jag ska införskaffa mig en höstjacka! Hihi. Men bara för att man har pengar så hitta man väl inte nån. Men får se, ska skaffa mig ett par höstskor också.. Men om jag ska vara ärlig vet jag faktiskt inte vad som gäller till hösten. Så får kanske gå omkring i mina gympaskor ett tag till. Eller så köper man sig ett par skor som man tycker är snygga, är ju ett annat alternativ :P

Men nu ska jag se om det är något på tv och sen sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0