Bilteoriplugg..

Nu har mamma & jag varit ute och kört lite.
Fick lite skäll av min körlärare att jag kör för lite, så jag får skärpa till mig! Men nu har mamma & pappa lovat att vi ska åka en sväng varje dag och köra. Behöver ju inte vara långa sträckor, men korta och ofta helt enkelt :)

Men nu är det ju teorin som är problemet för min del, det är ju jag som måste fixa det. Och jag med mitt pluggande.. Usch, jag är så himla dålig på det och känner mig dålig på det också. Men har fått låna en skiva av Jossan, det är som körskolans program ungefär. Men nu hade jag tänkte läsa lite i böckerna, får se hur de går. Än så länge har jag bara letat fram dom och sen börja min telefon strula. Jag fick sms fast det inte var något sms. Men det står att jag har ett oläst sms.. Ett sånt litet problem som kan irritera så mycket!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, som jag då. Hade egentligen velat ha det samma dag jag oxå, men icke.. Fanns lixom inga lediga tider suck så jag har oxå en veckas mellanrum. Men vad gör man inte, det är ju lixom bara att acceptera och finna sig i det :P Det dumma är att jag bara övningskört på körskolan (i och med att jag inte har nån som kan/vill vara min handledare). och jag gick alltså en intensivkurs i somras. Nu på torsdag ska jag alltså tillbaka (efter att ha haft en månads uppehåll!) och köra en vecka. Mycket jag kommer ihåg lixom!? Men jag hoppas på att det går vägen i alla fall. Är dock SJUKT nervös redan nu! =S Vart ska du köra upp förresten?

2008-09-01 @ 14:00:42
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0