Dagen onsdag

Dagen har varit helt okej. Börja med en körlektion och efter den körlektionen känns det som att jag aldrig kommer få körkort.. Men det är bara att kämpa på! Har redan datum för teori & uppkörning, så jag har ett mål iallafall.
Efter den var det dags för skolan, som faktiskt var rolig idag. I år har vi mycket roligare ämnen än förra året och jag känner mig pepp!

Efter skolan träffa jag Micko, idag igen. Hon glömde tydligen att köpa penna och stift igår, så vi fixa det idag. Sen käka vi på McDonalds och kolla runt i allmänhet. Snacka lite skit också :) Idag köpte jag två nya tungpiercingar, för läkarstaven tycker jag är alldeles för lång. Läkningstiden är 3-8 veckor och jag har haft min i snart 2, så det är egentligen alldeles för tidigt för att byta. Men efter många försök att få bort läkarstaven lyckades jag byta. Tungan är lite svullen just nu, men förhoppningsvis är det bättre om ett par timmar. Annars får jag väl byta tillbaka till läkarstaven om det skulle vara så.

Btw.. jag ska bli blodgivare!

Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig header :)

2008-08-27 @ 20:48:34
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0