Design

Nu har jag äntligen fått lite bukt på designen! Hållt på sen jag kom hem från jobbet, vid halv 8. Det som tog mest tid var att vänta på att internet skulle komma igång. Det sluta med att jag fick starta om hela datorn, och då funka det någolunda iallafall. Kanske ska ringa till tele2 och klaga lite? Nja, jag tycker inte om supportar sedan vi försökte installera mitt trådlösa för första gången. Iförsig så var det inte tele2-supporten som satt och gäspa och inte fatta ett skit om vad jag mena så allt blev fel och vi fick göra om allt från början. Utan det var Belkin, det trådlösa. Fy, va sur jag var och sen dess har jag lite svårt att ringa och snacka med supprtar. Och jag kommer defenetivt inte skaffa något mer ifrån Belkin.

Just nu sitter jag och lyssnar på Columbus med Kent. Jag har aldrig tyckt Kent är bra förut, men första gången jag hörde den låten så satt den fast direkt och jag älskar den :)
http://www.youtube.com/watch?v=8k2RdYza8OQ

Imorgon är det jobb som gäller, men ett kort pass, 11.30 - 15.30. Sen blir det hem, fixa lite grejer på stan och sen utgång. Första gången för mig faktiskt, på riktigt! Nu när jag väl fyllt 18 så ska jag väl ut och festa lite. Eftersom jag har jobbat i fyra dar då, och har hela helgen kvar att jobba, så har jag planerat mitt liv - i detalj. Jag kommer hem till stan vid fem-sex, då ska jag på stan och köpa skor och ta ut lite pengar. Sen hem och sova en stund, sen in i duschen och fixa lite. Sen blir det att träffa Jennifer och festa loss. Dagen efter kommer vara härlig, men med två alarmklockor så ska jag nog kunna palla mig ur sängen och ställa mig i en lång och kall dusch för att sen dricka lite grönt te. Som jag faktiskt blivit piggare av, konstigt nog. Sen ska jag nog klara av två dagar till på jobbet :) Jag är ju en riktigt bra planerare, trots allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0