Fredagkväll

Det var tänkt att jag också skulle varit med ut ikväll. Men eftersom man pierca sig idag, så får man offra en fredagskväll med tjejerna. Jag var med en stund, när dom hade förfest hemma hos Jennifer. Jag sprang mest runt med mitt saltvattenlösning, som man ska skölja munnen med efter att man ätit något. Det känns som om jag kommer bli beroende av piggeling och saltvattenlösning, haha. Nu har jag ganska ont i tungan, men de kan nog bero på att jag ätit ganska mycket. Jag fick i mig kyckling och bröd förrut innan jag stack, och hos Jennifer åt jag kladdkaka & chips. Får hoppas att det känns såhär bra imorgon också :)

Nu har mamma & pappa lugnat sig också, känns mycket bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0