Gårdagen..

Efter många om och men så fick jag äntligen min utgång.
Jag smsa/ringde runt till de flesta som skulle kunna tänkas hitta på något - vad som helst! Men sen ändra sig Jennifer och vi stack till hennes kompis inne i stan. Där var vi till halv ett och då drog vi till Wasa. Kom in på åldersgräns 23, haha! Det var mest gamlingar där, så jag föredrar nog åldersgräns 18 ändå. Men det var kul ändå :)

Jag och matte hör verkligen inte ihop.
Och när man fått i sig lite så blir det ännu värre. Jag betala taxin hem på 187 kronor. "Om jag får en tjuga så blir det bra", sa jag till taxi-tanten eftersom hon då skulle få 3 kronor (eh?). Fast det blev lite fel, men jag fick min tjuga och blåste henne på 7 kronor.

Idag är det bilkörande och teori som gäller.
Jag är lite nervös inför körningen, att bara för att jag var ute igår så blir vi stoppade av polisen, jag får blåsa och så har man kört alkoholpåverkad och mitt lemp och hela köret åker. Så vi väntar en stund, men så mycket drack jag ändå inte igår..

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack! Teorin är jag faktiskt inte så orolig över, det är bara den där förbannade uppkörningen som säkert ställer till det! Jag är ju född med världens sämsta nerver :S menmen. Oooh. Har du teori+uppkörning samma dag då eller? Har du övningskört enbart privat eller på körskola oxå? Spännande, jag håller tummarna för dig! :D

2008-08-31 @ 17:19:25
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0