Hela staden samlad

Nyss hemkommen ifrån Rix fm-festivalen här i Norrköping. Har skrikit mig hes både på Linda Bengtzing och Ola, även fast det inte direkt är mina favoriter. Men man kan ju texterna, så varför inte ha det lite kul? Träffa på en sur kärring också som stod framför oss. Usch, hon hata mig! Efter en stund upptäckte hon nog att hon hamnat lite fel, men jag kommer inte bli förvånad om jag drömmer mardrömmar om henne inatt. Såna som hon borde inte vara välkomna där..

Efter att ha stått där i flera timmar och jag börja känna av min onda rygg, tog jag & Micko oss till Max Hamburgare och käka lite. Såg även fyverkerierna när vi satt där :) Hade tänkt ta med mig kameran, men jag är inte ett så stor fan av varken Rix fm-artisterna eller fyverkerierna att jag riskerar att förstöra kameran. Så det blev inga bilder ikväll, var inte så mycket att fota heller så de gjorde väl inte så mycket.

Nu hade jag tänkt mig att krypa ner i sängen och kolla på favoritavsnittet av Rena Rama Rolf ^^ Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0