Jahopp

Nu går inget som jag vill. Eller mest så är det internet som krångar - som vanligt! Och då skiter sig allt, känns det som. Varför funkar inte allt som det ska? Man blir ju så glad då! :P

Jag har iallafall lyckats varit ute och fotat lite, nu när regnet börjar avta. Men våran tomt är tråkigt, så det fanns inte allt mycket att fota. Och i det här vädret, skulle jag behöva den där blixten som jag kolla på idag också. Åh, vad jag längtar till nästa lön! ^^

Imorgon har jag en ganska klar bild över vad jag ska göra. Först ska jag hjälpa morfar med hans tv, sen hade jag tänkt mig sätta mig en stund på körskolan och plugga teori. Sen kanske jag ska fika med Fredda under dagen? Men innan dess kanske jag tar cykeln ut på en fotorunda, vem vet. Sen på kvällen ska vi till pappas kusin som fyllt 60..

Ja, det är vad min sista dag innan skolan börjar ser ut o bli! Nu börjar pappa latja med min kamera också, bäst att se till så han inte gör något dumt. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0