Lördagkväll

Vad händer?
Själv sitter man och lyssnar på Nomy på högsta volym, men det är inte så ovanligt ^^ Jag är glad att vi knappt har några grannar, för det känns som om hela huset skakar :P Men det är så de ska va :D Jag sitter också och väntar på att Jennifer ska bestämma sig vad hon vill göra ikväll. Själv vill jag gärna dra ut, så om inte hon kan/vill får jag försöka ragga upp nån annan som kan. Kanske nån i klassen? För här hemma har jag inte lust att häcka ikväll iallafall.

Nu ska jag fortsätta rocka!!

Kommentarer
Postat av: cissi

Blev det något råligt ikväll för dig? =)

2008-08-30 @ 18:34:32
URL: http://ccissy.blogg.se/
Postat av: cissi

Haha, men då ;p hoppas nååågon nappar och gör något kul med dig ikväll! =) jag är barnvakt... den lilla sover och dem större kollar på tv. ska sätta mig o mysa en stor godispåse med dom snart! =)

2008-08-30 @ 18:43:09
URL: http://ccissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0