Man mår som man förtjänar

Har sovit 3 timmar inatt och det blev nog en drink för mycket igår. Men jag har aldrig varit piggare! Haha, helt sjukt. På jobbet undra dom hur jag kunde vara så pigg för att ha varit ute ikvällen innan, och jag har ingen aning. Fick skjuts hem av Krille idag och så snacka vi om när vi varit ute och jag rabbla upp allt jag druckit under kvällen och det man får av svar från honom är: Och du lever?! Haha, jag som tyckte inte det var så farligt ändå. Men satan va kul det var, helt sjukt. Träffa gamla kompsiar jag inte sett på år & dar! Men fötterna värker ganska rejält efter ett par nya skor. Ujuj, men det är smällar man får ta :)

Jag & Jennifer hade velat åkt till Linköping ikväll för att träffa dom goa grabbarna Nicke & Jeppe, men min kloka mor kom och förstörde allt. Hon tyckte inte jag skulle gå på högvarv ett dygn till, för det är nog de jag gör. Går på den där extra energin så när jag väl satt mig ner och andats lite så slocknar jag nog ganska fort. Tror att morgondagen kommer vara värre än idag, tyvärr. Men det finns ju alltid fler dagar att träffa dom :)

Nu ska jag nog gå och hålla min mor sällskap framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0