Mys - torsdag

Ligger i sängen o äter choklad, dricker coca cola och ur högtalarna strömmar Nomy. Kan inte klaga! :D Ligger o pluggar bilteori också och det här är nog bland dom bästa sätten man kan göra det på ^^ Fast dom där rena lakanen kommer nog inte vara så rena så lång stund till, med tanke på chokladen :P Mamma & pappa kommer hem sent ikväll, så jag kommer nog få en ganska lång stund för mig själv. Kan jag behöva :)

O tänk att det redan är fredag imorgon.. Det har gått riktigt fort faktiskt. Men egentligen har man hunnit med mycket. Imorgon är det bara 2 veckor sen som jag pierca mig, känns som en evighet sen. Idag strula en av de nya piercingarna så jag fick vara utan ett tag och det kändes så tomt. Kände mig inte hel, haha. Så den får vara kvar en stund till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0