När rutinerna bryts

Inatt sov jag & Jennifer i Linköping med Nicke & Jeppe.. Vi mår inte så bra idag, haha. Börja med att vi stack ner till macken och hyrde en film som var inte så bra, tydligen. Så vi såg på Fast and the Furious ungefär 2 gånger. Blanda groggar, drack öl och bråka om den enda sängen. Sluta med att jag & Nicke vann och den ena soffan hamna ute i köket, haha. Men ja, dagen idag är väl inte den bästa. Killarna skulle upp och jobba idag, så vi stack därifrån vid 9. Käka frukost på McDonald's och tog tåget hem till Norrköping vid halv 11. Var tänkt att jag, Jennifer & Micko skulle gå på stan idag, men vi kände att vi inte riktigt palla, ehe. Så nu sitter jag här med gårdagens smink, känner mig allmänt ofräsh och ska ha körlektion om 1 timme. Weei. Men - är det sista veckan på sista sommarlovet får man vara lite busig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0