Oh why oh why would I wanna be anywhere else?

Sista dagen på högsäsongen avklarad. Och det hände mer i förmiddags än vad det hänt på hela sommaren.. Men det är väl så det ska vara sista dagen antar jag! :D Bara ett bevis på att det finns folk till allt ^^

När jag kom hem från jobbet var pappa riktigt sur för att han inte fått igång internet. Så jag stängde av strömbrytaren och satte på den igen, sen stack mamma & jag ut och övningskörde, o nu funkar det alldeles utmärkt. Pappa hade tydligen gjort allt annat, än just tryckt på strömbrytare. Haha, tur att han har mig ^^

Nu så har jag myst lite med Berra en stund. Världens finaste katt <3 Men det märks att han börjar bli riktig gammal nu, stackarn. Hela 15 år har han ju blivit, vilket motsvarar 105 kattår. Riktig gubbe är han!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan, förlåt om jag frågar, men skulle du vilja göra en blogg design till mig? :P

2008-08-14 @ 22:04:46
URL: http://sanna123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0