Philip!


Den här bilden är ifrån jobbet, på jobbar-Philip! Han var lite akrobatisk av sig, haha. Det är konsigt hur nära man kan komma en person på så kort tid. Vi träffades första gången i april, när jobbet började. Och nu har vi en kompis-relation som om vi känt varandra hur länge som helst. Oftast när vi sitter vid stugan och tjattrar har vi också ihjäl dessa getingar som är överallt på olika vis. Idag fick jag ett sms idag av Philip när han satt på jobbet:
Det är inte lika kul o döda getingar utan dig faktiskt......ta åt dig

Sen fick jag ett till:
Aså ledsen om jag är jobbig med du vet jag kan inte hålla käften :-| det låter helt sjukt säkert men du gör mig glad! :-)

Hur glad blir man inte när man får såna sms?! Dom värmer i hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0