Shopping är träning!

Gu vad trött jag är! Har gått 3 timmar på stan, kom hem med 8 påsar. Jag är glad och jag älskar lönedagar :) Fast det är en tröja som jag ska byta, kanske jag kan göra imorgon. Den såg mycket snyggare ut i provrummet än vad den gjorde hemma.
Sen har jag beställt klipptid! Äntligen. Har gått de få gånger jag haft tid på sommarlovet och frågat om de haft någon drop in, men nej. Så nu beställde jag en tid, imorgon kl 9.30. Har sovmorgon till 10.20, så kan ju passa på då :)

Börjar göra saker innan skolan nu, har ganska många sovmornar. Så onsdag och torsdag blir det körlektioner, 7.45 och 8.30. Känner att man är som piggast då, än efter en dag i skolan. Sen tänker jag oftast på sommarloven att jag när jag börjar skolan igen, ska jag sätta mig på biblioteket innan skolan och plugga. Det har inte gått de senaste åren, så får se om det går nu sista året. Vi i klassen har gjort så man ska bli mer pepp att satsa på MVG. Om man får VG i ett ämne, får man betala 10 kr, får man ett G blir det 20 osv.. Sen dom pengar som blir ska vi köpa "finsprit" till studentveckan. Bra va? ^^

Kommentarer
Postat av: bitte

kul

2008-08-25 @ 18:13:12
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Aho

Shopping är roligare än träning! :D

2008-08-25 @ 18:14:10
URL: http://alchera.blogg.se/
Postat av: Sofia

snygg blogg du har :)

2008-08-25 @ 18:15:03
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0