Sömntuta & matvrak

Jag tror jag lyckades sova runt 2 timmar!
Det är inte riktigt klokt. Det känns som om jag bara släppte allt och bara gick o sov. Upptäckte när jag gav kissen mat att jag lämnat en dörr öppen och lyset på. Det brukar jag aldrig göra annars. Jag tycker jag har sovit skapligt den här veckan iallafall. Men jag tror att jag inte ätit så mycket som jag är så trött. Skolans mat är verkligen skit, spelar ingen roll hur mycket man äter, man blir ändå aldrig riktigt mätt. Sen håller man sig kanske en kvart och så är man lika hungrig som man var innan man åt. Jaja.. Det är trist, men så är det ju.

Jag som trodde pappa jobba som vanligt idag, till halv 5.
Men sen ringde han halv 6 och sa att han inventera. När jag tänker tillbaka nån dag så kommer jag ihåg att han sagt det, bara inte lagt det på minnet. Men som tur är så krascha systemet så han är snart hemma med mat :) Mamma jobbar sent, som vanligt. Idag stack hon hemifrån kvar över 6 och är inte hemma än. Hon kommer ju jobba ihjäl sig..

p.s. ny design! tryck F5.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-29 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0