Tisdag!

Nu när jag satte mig ner blev jag grymt trött. Varit full rulle idag. Först var jag och klippte mig - äntligen! Blev nån konstig lugg som jag måste vänja mig vid, men så skönt att få det fräscht.
Sen var det skola, inte så värst mycket. Lite psykologi, naturkunskap och så mental träning. Den mentala träningen vet jag inte om jag kommer klara av, haha. Avslappning och sånt är inte riktigt min grej, det spritter i hela kroppen och jag kan verkligen inte ligga still :P Men det är tydligen sånt man ska lära sig på den kursen, att kunna slappna av.

Efter skolan träffa jag Micko på stan. Som vanligt kommer jag hem med massa påsar och jag får ångest när jag kollar hur mycket jag har kvar på kontot. Nu är det bara en jacka kvar, och sen ska jag försöka spara det som är kvar. Men kom hem med en jätteskön tjocktröja, ett par gråa jeans, en svart ganska enkel tröja och så en foundation. Nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0