Vart tog kvällen vägen?

Den bara försvann! Helst skulle jag sovit för en halvtimme sen, men ändå sitter jag här. Som vanligt. Varje gång jag sitter på jobbet skäller jag på mig själv att jag inte gick o la mig tidigare. Även om jag varit gaanska pigg idag :)

Haha, imorse hände något som inte brukar hända mig ofta (som tur är!) En helt främmande man/kille, inte den blekaste om ålder, kommer fram när jag står och väntar på bussen till jobbet imorse och börjar snacka med mig.
Killen: Hej
Jag: Hej..
Killen: Vart är du någonstans då?(ser på min Kolmårdsuniform att jag jobbar ute på djurparken)
Jag: Safariparken...
Sen säger han något som jag inte hör, så jag tar ut min mp3 ur örat och säger va?, då blev han nästan lite stött och så säger han igen: du verkar inte vara så pratglad
Jag: Naae, morgontrött.

Jag har aldrig sett människan förrut, och han verka tycka att det var helt normalt att bara gå och ställa sig och prata med någon sådär. Jag måste erkänna att jag har svårt för främligar, speciellt sådana och jag försökte visa med både kroppspråk och med mina svar att - jag är inte intresserad!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0