BAJS.

Min piercing verkar ha växt igen.
På 10 minuter! Det är fan inte möjligt. Jag skulle bara ta ut ringen för att fixa till den så jag kunde få ihop den. Det tog nog inte mer än 10 minuter, men nu får jag fan inte i ringen igen. Sitter o trycker och vrider och vänder, men det går inte. Det är inte de att de gör ont, utan det tar stopp. För hårt vill jag inte trycka, men trycker gör jag allt. Har försökt i en halvtimme nu så nu är det hur svullet som helst. Åh, jag blir så ledsen om jag inte skulle få i den igen :(


Kommentarer
Postat av: Tobias

Stackars Kajsa! :(



Hoppas du får inte den igen gumman! :D

2008-12-17 @ 20:03:49
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0