Dan före dan.

Jag borde egentligen inte sitta här.
Egentligen borde jag ligga och sova så sött i min säng. Men jag känner att jag vill sitta här. Så då sitter jag här. Jag är för övrigt övertrött, så det här kommer bli ett jättefint inlägg. Det känns som det är många bollar i luften nu, fast det är de inte. Inte egenligen. Imorgon ska jag vara i skolan vid 10, för att fixa marknadsföringsgrejen med Tobbe. Efter det ska vi vara vid Kulturhuset vid ett och fixa det allra sista där. Idag var vi där i 4 timmar och fixa, imorgon blir det väl minst de dubbla.. Men det känns spännande. Alla 3 blev lugna när vi fått i ordning på de "grövsta" idag. Så vi fira lite med att gå till världens och pusta ut en stund och jag fick i mig lite mat.

Min pappa är så.. ja... oförstående i de flesta lägen.
Jag: Pappa, jag behöver bilen idag.
Pappa: Det är lugnt. Vart ska du?
Jag: Till Kulturhuset.
Pappa: Va inte det imorgon?
Jag: Ehh jo, men det behövs väl lite förberedelser kanske?!
Pappa: Varför är du så dum för?

Jag förstår mig inte på honom för 5 öre. Hur tänker han?

Nu ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0