Det var de..

Har fortfarande inte fått till piercingen än, så börjar få lite panik.
Men mamma sa att jag skulle gå till piercingsstudion för att snacka med dom och se om dom kunde hjälpa mig, dom kan ju inte säga annat än nej annars. Har ju inget kvitto, eftersom jag & Jennifer fick på samma så det får jag inte tag på. Men fick med mig världens bästa Tobbe som stöd också :D Känns bra, så man slipper gå dit själv ^^ Även om piercaren där är riktigt trevlig. Men vad skulle dom kunna göra? Men blir ändå ledsen när man lagt ut 500 spänn på ett jävla hål som växer igen på 10 minuter..

Imorgon har jag ledigt hela dagen, så det passar bra att gå dit också. Har massa andra grejer att styra med också, jag som trodde jag skulle få en seg och tråkig ensamdag imorgon. Men icke sa nicke! Hihi. Hoppas det löser sig.

Har förresten beställt studentmössa idag. Inte långt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0