För att vi drar imorgon!!

Det blåser och det regnar.
Inget julväder dirket, så det ska bli riktigt skönt att fly ifrån det här. Har kommit ifrån resfebern också (tack för det!) Var nog bara en tillfällig svacka jag hade. Nu är jag bara full av förväntan och riktigt skitglad ^^

Idag har mamma och jag varit nere på stan en sväng och fixat lite. Varit på banken och på forex för att växla pengar. Sen köpte vi även o toning till mamma, så ska färga hennes hår ikväll. Haha, se om vi kommer slå ihjäl varann. Ett äventyr kommer det nog bli iallafall. Sen hämta vi även ut biljetter till Coldplay, som är den 22 augusti på Stockholm Stadion. Fan, så jävla roligt! (oj, mycket svordommar..) Jag, mamma & pappa på ännu mer äventyr :) Ska även bränna massa Coldplay-skivor ikväll som vi kan ha i bilen upp till Arlanda imorgon. Hihi.


Sen var jag tvungen att åka till min praktikplats, för att jag inte fick tag på någon via telefon och säga att jag inte kan vara där dom två första dagarna. Varit skitnervös för det i säkert en vecka och han säger att det bara är att komma när jag kan typ, haha. Så det var en tung sten som föll från mina axlar :)

Nu ska jag ner på stan och träffa Tobbe, min bättre halva, för att säga hejdå. Snyft.. Kommer sakna han massor ju!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Just för att du ska till Coldplay är ännu en anledning till att jag är så avis på dig!

Men som jag sa i bilen för inte en så lång stund sen, hade riktigt bra och bli så brun som du bara kan! Kommer sakna dig massor!! så hitta gärna något internet Cafe så du kan berätta lite om vart ni är och så!



God Jul och Gott Nytt År till dig Kajsa!

2008-12-22 @ 18:25:29
URL: http://justthatgood.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hihi. Du ska inte följa med på Coldplay då? :) Ja, ska försöka med det, inte kan jag klara mig 2½ vecka utan fejjan liksom ;)



Tack detsamma Tobias, och ta hand om dig :)

2008-12-22 @ 18:51:27
URL: http://iamsomebody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0