Ingen bra dag för Kajsa

Nu sitter jag här nyduschad och med ett svullet öra.
Försökte byta piercing, därav det svullna örat. Men som med allt annat idag så gick det inte så bra. Fick jobba som fan för att få bort ringen som jag har nu. När jag väl fick det, så försvann kulan till ringen. Tänkte att det inte spela nån stor roll, men sen när jag inte fick in staven för att örat var för svullet, så blev de lite tjärvt. Plus att jag tappa staven i toan också. Fräscht.. Not.

Hade tänkt skriva min krönika nu, men det hinner jag visst inte. Fasen också. Ska strax iväg och fixa det sista till Kulturkvällen, som vi ska ha imorgon. Börjar bli stressigt nu! Och kanske lite pirrigt?

Kommentarer
Postat av: Tobias

Låter ju inte så jätte toppen det där med toan måste jag säga, Men pirrigt ska det vara! :D

2008-12-11 @ 20:21:20
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0