Jag ser inget slut!

Jag blir irriterad och trött på folk.
Just nu känner jag mig irriterad på nästan allt folk. Inte alla. Men som nyss när det var en kille som la till mig som vän på facebook och börja snacka med mig på chatten. Jag var inte otrevlig, men inte heller övertrevlig. "va du var pratglad då." eh, varför skulle jag vara det med dig egentligen, jag känner dig inte? Irriterande, riktigt irriterande. Ful var han också.

Men bara att ens reagera över en sån sak gör att jag blir irriterad över mig själv. Det går som i en ond cirkel. Och jag är fortfarande helt tom i huvudet så jag kan inte göra någonting. Känner mig helt hjälplös.. Och dålig för att jag inte kommer någonvart. För om jag skulle klara av en sak, skulle det ändå bara komma någonting efter. Jag ser inget slut! Och det är jobbigt att inte kunna känna att man inte har något att vara glad för..

Imorron har jag en jäkla massa att göra! Shitans.
Skola 9-14.30
Hem;
baka
städa
plugga
hälsa på mormors grav, eftersom hon fyller år imorgon <3
skjutsa runt på medelålders, halvfulla poliser, haha! den du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0