Känner mig lite suuk..

Helt orkeslös.
Jag hör dåligt (speciellt på höger öra, precis som både Tobbe och Elin) och näsan rinner samtidigt som jag är täpp. Jag nyser så jag tror att jag tror ögonen ska ploppa ut när som. Vilket dom skulle göra om man skulle nysa med öppna ögon, har jag hört. Jag har också hört att när man nyser så stannar allt i kroppen. Hjärta, hjärna.. Det är jag väldigt tveksam till, fast de skulle kanske bara kunna vara nån miljontedels av en sekund i sånafall. Men ändå! Att jag har ont i halsen får man inte glömma heller. Jag tycker lite synd om mig själv, så synd att när jag var nere på stan en sväng o skulle köpa busskort så köpte jag lite godis. Fast sen när jag kom hem var det inte så gott.. Jaja. När jag kom hem la jag mig i sängen och kolla på tv och där har jag legat hela eftermiddagen. Somna vid 4-halv 5 och vakna inte förrens för en halvtimme sen. Märkte inte ens att pappa kommit hem. Inte lätt att vara krasslig!

Mamma ringde precis och sa att hon åkte från jobbet. Jag som sovit ett par timmar tänkte att klockan var runt 6-7, men nu såg jag ju att den nästan är halv 8. Det vill säga att min mamma jobbat mer än 12 timmar idag! Den där damen kommer ju jobba ihjäl sig innan hon fyllt 60...

Kommentarer
Postat av: Tobias

Stackars Kajsa! Känner mig lite skyldig till att ha smittat dig en aning Förlåt (F)

2008-12-08 @ 19:53:19
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0