Mor&dotter på äventyr

Jag har haft bättre kvällar än igår.
En riktig känslosam fylla är inte så roligt alla gånger, haha. Tur att jag har Tobias som håller koll på mig :) Fast det roliga igår var att jag fick träffa Kim, som jag inte träffat på år och dar ungefär. Eller rättare sagt 4 månader. Det blev puss&kram-kalas för våran del, haha :)

Idag så tog mamma med mig ut på äventyr. Först åkte vi ut till Björkö väveri, kanske det heter.. Köpte iallafall ett par fina dukar :) Sen tillbaka in till stan, där vi fixa massa grejer. Ganska tråkiga grejer, men grejer iallafall ^^ Sen åkte vi och handla. Sen var klockan halv 4 och vi hade inte ätit på hela dagen. Det var ett under att vi inte slog på varann. Men jag känner mig glad idag, riktigt glad. Känns kul att få gå på personalfest ikväll också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0