Resfeber

Jag som aldrig brukar få resfeber.
Typiskt, har ingen lust att ha resfeber ju! Det är bara jobbigt. Jag börjar bli nervös och undra över vad för mer folk som kommer vara med på resan. Är det folk i ens egna ålder, eller är det bara massa pensionärer och medelålders? Det är nog den största frågan. Tänk att bara åka med massa pensionärer.. Fast iförsig, dom åker nog hellre till Kanarieöarna eller nåt som inte är så långt. Typ bara massa nygifta kanske? Isch, sånt trams. Medelålders kan ju funka.. När dom fått i sig lite alkohol iallafall, haha.

Sen sitter jag och funderar på vart nånstans man träffar nytt folk. Krogen har ju inte gått något vidare och internet är liksom over. Kompisars kompisar brukar ju kunna gå, men mina kompisars kompisar är också mina kompisar. Typ? Äsch, det kommer när det kommer. Btw så är jag aspigg såhär dags. Mamma och jag skulle se Routatoille, men båda sov filmen rak igenom. Så ja, vad ska man hitta på?


För att ungar i den här åldern är så hima goa! :) Släkten tycker att jag ska bli förskolelärare.. Men nja, det räcker med att låna en såndär lite knodd för en eftermiddag/kväll. Sen är jag ganska belåten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0