Snart jullov!

Jag tror det är stopp i avloppet till duschen.
Så det höll på att bli en liten översvämning när jag duscha förrut. Men det rann bara över kanten i duschen och sen vidare till nästa avlopp i badrummet. Blidde lite blött, men man är ju redan blöt när man duschar så.. Jag känner att min intelligens ökar, haha.
Ingen frukost fanns det heller, som jag kunde få ner på 2 minuter iallafall. Så när jag precis skulle gå till bussen så ringer pappa och säger att han ska hem på lunchen och käka så jag kunde få åka med honom sen. Schysst! Men då hade jag ju kunnat ordna mig någon frukost, men nu har jag ju borstat tänderna, haha.

Imorgon är det lördag! Då ska vi ha lite lill-jul här hemma :) Myspys! Sen på kvällen ska vi festa! Fast jag har ingen alkohol.. Så det kanske blir nyktert. Men bara kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0