Söndagsmorgon (?)

Idag är det andra advent och jag sitter och lyssnar på Håkan Hellström.
Vakna för en timme sen ungefär och har som plan att hinna med så mycket som möjligt idag. Det är jag pepp på.

Gårdagen var riktigt rolig! Efter att jag sovit ett par tre timmar på eftermiddagen, så var jag pigg och glad. Fixa i ordning mig och sen var det personalfest som gällde :) Riktigt, riktigt roligt. Mattias skulle dra vidare vid halv 1-1, så då åkte jag också hem så det blev inte så sent. Men mycket trevligt folk och riktigt god mat.

För jag drömde världens finaste dröm inatt... En riktig dröm.
'"every song ends, but is that any reason not to enjoy the music?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0