Stressad, fan va stressad

Jag har varit sjuukt stressad nu på kvällen.
Tror aldrig jag varit så stressad, visste inte vart jag skulle ta vägen. Kändes som det blinka ERROR i huvudet på mig. Men se att jag löste det och kom ut levande! Än så länge, det är ju inte över än. Men vi kommer klara det! I know. Jag har fan inte ens hunnit att hälsa på mormor idag. Fy skäms! Usch. Får gå dit imorgon istället.

Nu på kvällen har jag iallafall kört en jävla massa bil. Har varit och handlat med Elin & Simone, vilket är som ett äventyr i sig. Ett jäkligt roligt sådant. Jag har baka 3 st mjuka pepparkakor.. Eh, som typ sockerkaka för dom som inte vet. Jag har däremellan hunnit vara ganska trevlig mot mammas arbetskamrater som varit här (har dock väldigt dåligt samvete när jag blev arg på pappa o skrek så dom hörde. skäms Kajsa, skäms), sett på åtminstone halva Bonde söker fru och nästan hela Grey's. Få se reprisen på söndag ^^

Imorgon ska jag skolka från första lektionen för att istället plugga natur. Om jag kommer upp i tid, vilket gör att jag måste gå och lägga mig nu. Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0