Studentmössan

Jag har numera bara en piercing.
Inte så dåligt det, så jag är nöjd ändå. Gick till piercingsstudion idag och han sa direkt att det hade läkt igen och inte mycket mer att göra åt än att låta det växa igen och sen ta nytt. Det var ändå så mycket strul med det så.. Men har ju min tungpiercing kvar, så den är jag glad över iaf :) 

Men iallafall, såhär tror jag att jag har bestämt mig hur studentmössan ska se ut. Helt sjukt att imorgon så inleds mitt allra sista jullov...


Nyss har pappa och jag sett Routatoille (kanske en bra stavning?). Den är så himla underbar och pappa o jag satt o skratta högt :) Så funderar på att se Björn Gustafsson, Ett livsverk. Så kanske man kan skratta lite till. Eller så kanske jag ska försöka att få hem PS3. Eller båda kanske? Avslutningen är ju inte förrens klockan 1 imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0