Vintertrött!

Kom nyss hem från en lång fika med Tobias.
Tanken var att plugga, men vi satt och snacka i typ 3 timmar istället.. Typiskt. Så nu har jag plugget kvar, trött som jag är. Men det var ju en väldigt trevlig stund iallafall :)
När jag satt på spårvagnen hem så tänkte jag att jag för en gångs skull kan ta hjälp av mina föräldrar. Men så fort jag klev innanför dörren så blev det bara "nej." Kanske kan göra det när mamma kommer hem, hon är lite mer pedagogisk än pappa. Trött som jag är och har varit de senaste dagarna så är det nog ingen som fattar vad jag svamlar om längre. Men tja.

hydroxidjoner, vätebinding, natriumklorid, protoner, baser, syror... jag älskar naturkunskap. 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Mycket trevlig stund!

Måste säga att om vi hade pluggat skulle det ha förstört helheten faktiskt!

2008-12-03 @ 19:26:20
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0