Bara för att pappa är bäst!!

Pappa ringde nyss och jag blev så jävla glad!
Det är väl dom få gångerna som jag blir riktigt glad när han ringer, haha. Pappa har blivit varslad från sitt jobb och slutar där vid årsskiftet. Men nu ringde han och berätta att han fått ett nytt jobb! Så jävla skönt. Riktigt, riktigt jävla skönt. Pappa har varit så mycket arbetslös i sitt liv att han förtjänar det här jobbet, speciellt så snabbt också. Det är inte lätt i hans ålder att skaffa sig ett jobb direkt. Jag är stolt!

När jag kom hem från skolan nyss var grannens hundar på rymmen hos oss, haha. Stackars kissen, alldeles vettskrämd. Då kände jag mig lite som en räddare i nöden när jag kom och skydda honom från dom otäcka monstrena (a) Även om hundarna är mindre än han själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0