Damdiridamdam

Jag var inte riktigt lika pigg i skolan idag som jag var inatt. 
Då skulle jag lungt kunnat sprungit några varv runt huset utan att förlora något av piggheten. Men tji fick jag idag istället när jag var grymt trött i skolan och ja, klockan är mycket nu också och jag sitter här fortfarande. Tönt. Jag kommer ju vara lika trött imorgon som jag var idag. Men imorgon händer det inte så mycket. Börjar klockan 10, kommer ha en lektion utan lärare och sen blir det att gå på teater. På kvällen imorgon blir det fest också, så får nog ta mig en liten lur där emellan. Eller så sover jag på lördag ^^ 

Mina bilder som försvann igår är borta idag också och kommer nog inte komma tillbaka någon mer gång, tyvärr. Men det var nog inte mycket "viktiga" bilder som försvann, utan dom har pappa på sin dator eller om kompisar har det. Så det var mest testbilder som försvann, så det blev min motivering till att börja fota mera :) 

Nahe, kanske dags att dra sig o borsta tänderna och sova. Hihi. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0