Godmorgon!

Klockan är 3, på eftermiddagen och jag har varit vaken en halvtimme.
Som tur är så har vi ju studiedag. Men det är helt, jävla sjukt att jag kunnat sovit så här länge. Fast jag vakna vid 7 och var klarpigg. Kul, så jag gick ner i vardagsrummet och såg lite filmer. Vid halv 11 blev jag trött, så gick och la mig i sängen igen. Där sov jag tills för en halvtimme sen. Så sammanlagt har jag sovit runt 9 timmar inatt, vilken inte är värst mycket ändå. Så jag käka frukost nyss och ska väl försöka äta lite lunch snart, haha.

Men den tiden som är kvar av den här studiedagen ska jag ännu en gång försöka skriva ett personligt brev och CV, så jag kan börja söka jobb. Har inte gått så bra med det hittils.. Hrmf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0