Helg

Så var det lördag igen.
Vart tar tiden vägen egenligen?
Just nu är det en väldig dålig stämning här hemma. Det börja redan igår när mamma och jag börja bråka och det verkar fortsätta idag också. Men mamma fick nyss reda på att hennes arbetskamrat som fått för tidigt födda tvillingar hade förlorat ett utav barnen. Så nu är hon väldigt ledsen också.. Usch det här kommer inte bli en bra dag.

Vi ska iallafall ner och handla och jag måste fixa några grejer på stan, det är ju fars dag imorgon! Så förhoppningsvis kan vi bli lite sams då iallafall. Sen måste jag skriva ett tal till svenska nationella. BLÄ. Jag har det i huvudet men sen är det så svårt att få ner det på papper. Men jag får försöka så gott jag kan. Sen till kvällen ska jag höra med Jennifer om vi skulle göra nåt. Typ käka lite gott och mysa framför en film :)

Just det, firandet av Micko igår var supermysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0