Helgen närmar sig...

Jag känner mig som om jag vore runt 60 år.
Jag känner mig tillomed stelare än morfar som är 83! Mina benhinnor gör grymt ont, i ryggslutet har jag samma smärta och så har jag ont i magen. Att jag har ont i ryggslutet och magen kan nog vara en hejdundande mensverk. Brukar inte ha det, så nu slår det väl på stort istället. Så nu har jag en varm och skön vetekudden på ryggen så får jag se om det blir bättre. Hade tänkt och sitta vid datorn ett tag nu också och det är när man sen ska försöka resa på sig som smärtan blir som värst.  Då kanske vetekudden kan hjälpa lite, med tanke på att jag ska iväg så fort pappa kommer hem med bilen. Då ska jag & Jennifer köpa en telefon. Hon ska köpa en hemtelefon som en present så då tänkte vi att media markt har både mest och det är billigast. Så så blir det. Hon ringde förrut när jag var på väg hem. Fråga vad jag gjorde och så, sen sa jag att pappa kommer hem vid 5 o blabla. "Jag slår en pling när jag åker hemifrån. Vi ses sen! Puss"  Utan en tanke på att hon kanske ville något? Haha, va dum jag känner mig. Men jag får väl förklara mig sen ^^

Även fast jag känner mig stel och eländig så är jag grymt sugen på att träna och fotografera. Dom få sakerna som får mig att tänka på annat ett tag. Får mig att rensa lite och det är precis vad jag behöver. Men jag har inte tid! Jag blir så arg. Och jag vet att man inte har tid, man tar sig. Och det är klart att om jag skulle anstränga mig så skulle jag kunna skrapa ihop lite tid. Men då kommer nästa ursäkt: orkar jag? Nej, eftersom jag mår som jag mår så tar jag det när jag har mer tid.

Så nu ska jag göra ett IQ-test och sen analysera det istället.. Böh.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0