Herpes i knävecken och klamydia i ögat

Jag har varken haft herpes eller klamydia, men just nu känns det lite som samma sak.
Hur jag nu kan veta det.. Men det kliar överallt. Överallt verkligen! Helt sjukt. Det börja i knävecken som eksem. Sen vid hälen, där det blivit som små bett som jag kliar sönder hela tiden. Sen kliar det bakom öronen, hårbotten, armhålorna, armarna, händerna.. Missat nåt? Skinkorna, låren, ljumskarna, smalbenen.. Där det inte kliar är på magen. Och i de nedre religionena, (tack för det!) Men annars mår jag bra.

Fast jag är lite arg. Eller det mesta har försvunnit nu. Tog bussen hem från stan och den krångla innan vi kunde åka iväg. Sen när den var halvvägs så dog den. Soppatorsk. Eller gastorsk kanske, med tanke på att dom går på biogas. Gick av bussen och ringde pappa och fråga vart han var, "på väg till frisören." Så svor lite åt honom för att han just den dagen skulle till frisören. Han har ju knappt nåt hår att klippa. Jag har erbjudit mig att klippa gratis, men han vägrar. Förstår inte det. Så jag fick gå hem. Halkandes. Och där det inte var halt var det stora snöhögar. Gick förbi hållplatserna där folk stod och vänta på bussen. Hade lust att skrika "där kan ni få stå en i jävla tid innan det kommer nån buss!" Sen när jag var vid den hållplatsen som jag brukar gå av vid, kommer bussen. Jag hade alltså inte tjänat ett piss på att gå. Nej, jag var inte glad när jag kom hem.

Annars har det varit en bra dag. Fått reda på praktikplats - Ica Kvantum. Ska inte klaga, kan ju ge nåt jobb senare :) Nu ska jag gör något så roligt som att plugga! Och klia lite på min kliande kropp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0