Kväller

Det blev inget pluggande.
Jag erkänner. Jag satt istället och bara glodde rakt ut och sen när pappa kom hem med bilen brumbruma jag och Jennifer ner till stan och media markt. Hitta en bra telefon på Elgiganten istället, men det är alltid som att komma till himmelriket när man är på media markt ^^ Sen åt vi lite och vidare hem. Jag glömde släppa av Jennifer hem till henne, så hon fick följa med hem till mig en stund istället. Det är alltid lika mys med henne, världens bästa Jennifer.

Nu ska jag försöka sova. Sitter och skakar och tror jag har någon infektion eller nåt i kroppen. Har svårt att andas och dom där benhinnorna kanske inte beror på dom nya skorna. Har använt ett par gamla gympaskor ett tag och det har inte blivit något bättre, så får ta det lungt nu så blir de nog bättre. Med sömn brukar de mesta bli bra! Godnatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0