Kvällsirriterad

Nu har jag kämpat i princip hela dagen med all jävla plugg.
Jag måste erkänna att jag är lite irriterad. Eller ganska så mycket irriterad och jag vill att Jennifer ska höra av sig snart så jag kan få ut min irritation. Jag har suttit med ett grupparbete, som vi ska redovisa imorgon. Visst, jag valde att göra det men vill gärna ha lite respons att jag rädda skinnet på den andra. För den skulle inte gjort ett skit och så skulle vi stått där utan någonting. Men men, det är väl smällar man får ta ibland. Men det gör mig jäkligt piss off.

Sen är det den där jävla naturen som jag inte fattar ett skit av. Eller det börjar ju klarna mer än förrut iallafall, så det går väl framåt.

Nu ska jag fortsätta vara irriterad en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0