Lördagslugnt.

Ikväll har jag och mina päron sett film.
Det blev mamma mia och E.T. hihi ^^ Mamma grät till båda. Även om hon inte erkände det "det är bara mina ögon som rinner lite." Jag grät iallafall till E.T. Inte lika mycket som till första gången, men det blev en del. Den är ju så fin.. Mamma ville se slutet på Stjärnor på is, så jag gick upp i mitt rum och slog på tvn. Hitta en actionfilm med Bruce Willis, fast efter en stund kom jag på att jag redan sett den, för inte alls länge sen. Så jag funderar på att gå och lägga mig snart, var ju ändå uppe ganska tidigt imorse. Fast jag somna en stund förut i soffan, till Svambob fyrkant, haha. Men när man somnat så var det alltid någon som väckte en. Sover du?! Tål du inte att vara ute till klockan 3? höhö. Bajs på dom, dom orkar inte ens vara ute till 11...

Imorgon är det första advent. Shit, vad tiden går fort. Då ska vi nog till kyrkan. Jag är inte ett dugg religiös, men ibland kan det faktiskt vara lite fridfullt i kyrkan. Morfar ska med, så han ska luncha hos oss. Sen på kvällen imorgon blir det julmys med älskade klasskamrater :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0