Motivation?

Dagen starta inte så värst bra.
Den börjar bli bättre, men samma oroskänsla som imorse ligger kvar. Jag blir inte förvånad om det kommer en repris inom en snar framtid.. En såndär repris som man ska lära utav sina misstag. Men vissa saker går inte att lära sig utav, utan dom kommer och dom går. Förhoppningsvis har man blivit en starkare människa när man kommit ur det. Men just nu känner jag mig inte speciellt stark..

Jag är lite ledsen för att jag har tappat all min motivation. Jag har ingen motivation till något. Just nu är skolan bara ett helvete. Jag har varken tid eller ork för att fota någonting, och det är de som gör att jag blir lugn och får en stund att tänka på annat. Jag har faktiskt inte lust med något. Det skulle vara så himla skönt att bara få gå i ide två månader. Komma tillbaka utsövd, glad och med motivation!

För tillfället är jag bara hemma och vänder. Ska på en lektion till innan jag får slänga mig i sängen och gosa ner mig i mitt duntäcke, men jag hade 2½ timme hål och orka inte gå på stan den tiden. Så jag ska snart hoppa på bussen ner till stan igen, lämna tillbaka ett par byxor och sen vänta på att Tobbe ska ringa så vi ska gå på den där lektionen. Ja, det var väl det.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0