Myskväll

Nu är jag faktiskt trött, konstigt nog.
Med tanke på att jag faktiskt inte varit vaken så värst länge, haha. Ikväll blev det iallafall en lugn myskväll med päronen. Satt vid tvn och så ville mamma se idol och bytte över och det var en som skulle sjunga In the shadow, med the Rasmus. BYT, BYT, BYT, BYT! Var det enda jag kunde få fram. Helt ärlig, jag hatar idol. Mjölby-bor som förstör Coldplay-låtar och så nu en som skulle förstöra en av mina absoluta favoritlåtar genom tiderna. Nej, en stor fet diss är vad idol får utav mig.

Imorgon blir det en till myskväll, och dag för den delen. Först ska jag träffa världens bästa Jennifer och gå på stan och marknad med henne. Sen till kvällen ska jag skjutsa mina föräldrar till en fest, (utan att köra i diket) och då kommer Micko hit också, så ska vi 3 käka pizza o så :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0