Nationella över - föralltid!

Idag hade vi vårat sista, absolut sista nationella prov.
Och jag känner mig gammal, haha. Riktigt riktigt skönt. Så det var de enda vi hade idag, 5-timmars skrivning. Jag satt faktiskt hela tiden ut men jag vet inte om jag blev så nöjd. Jag tycker jag har så gott om tid på mig så jag mest sitter och funderar. Men sen måste man få ner det på papper och då har det reda gått 3 timmar. Men det roligaste med hela skrivningen var att man fick avidentifiera uppsatsen med ett alias. Så på min uppsats står det Hulken som namn :D mohaha.  

Typiskt nog så försov jag mig imorse. Just den här morgonen! Då for det många svordommar runt i mitt huvud och en del ploppa ut ur munnen också. Men ibland är föräldrar ganska bra att ha och jag hade tur att mamma jobba i Norrköping idag och kunde skjutsa mig. Jag var bara tvungen att spilla juice över hela köksbordet och göra massa andra tabbar man inte får göra när man är stressad, men som just då händer.  

Trots denna start på dagen så är jag glad idag igen. Jag blev glad ganska fort igår, som vanligt, när man kommer underfund med vad man egentligen surar över och så sitter man och skrattar åt sig själv för att man lägger ner sin dyrbara energi på sånt trams. Men igår satt jag framför datorn hela kvällen och hela eftermiddagen. Helt sjukt, det brukar jag aldrig göra längre. Under dom 7 timmarna som jag satt framför datorn lyckades jag få i mig 4 arraksbollar och 3 chokladtoppar. Och så 2 avokado, för att jämna upp det hela lite^^ Men jag tror jag måste komma på nåt annat sätt att gå upp i vikt, för min mage mår inte så bra av den kosten jag håller just nu, haha. Börja träna och skapa lite muskler kanske?

Nu ska jag iallafall komma på vad jag ska baka till grafen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0