Natter

Just nu är jag barnsligt glad och jag har inte en aning om vart det kommer ifrån.
Men vad gör det, så länge jag är glad :D Dagen började ju inte så bra och verka inte sluta så bra heller. Jag tänkte rensa lite på datorn, så börja med skrivbordet. La över allt på min externa hårddisk och så slängde jag det sedan i papperskorgen. Sen börja det krångla med hårddisken så jag återställde allt från papperskorgen. Men attans att just den mappen som jag mest var rädd om, var just den som försvann. Så jaa, satt och svor ett tag tills Tobbe muntra upp mig med att vi skulle ut och fika! Duscha, fixa i ordning sig och sen var det världens bar som gällde. Där satt Elin och Simone med varsina pommes tallrik och var glada. Det var länge sen jag skrattat så mycket som ikväll, helt underbart. Jag förstår inte hur Elin och Simone kan få en att skratta så mycket, helt otroligt ^^ Sen kom iallafall Anton förbi också och gjorde min kväll ännu bättre med att komma och säga att man kan få tillbaka bilderna. Så ja, det verkar ju lösa sig det också :)

Så nu ikväll/natt har jag bakat chokladmuffins med hallon. Kan väl säga att jag har gjort godare grejer.. Snygga blev dom inte heller, haha. Men men, har ju försökt iallafall ^^ Så jag satte mig med en muffins framför inspelat Grey's och mumsa och skratta lite. Och nu är jag så pigg och glad att jag ska söka jobb! Jösses ^^   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0