Onsdag.

Pappa och jag var nere en sväng på Media Markt förrut.
Så nu har jag en ny kameraväska :D En asstor så allt får plats ^^ Sen köpte vi 3 filmer också. Pappa köpte Mamma mia och E.T. till mig, som jag egentligen skulle fått i födelsedagspresent. Och sen köpte jag Grease också, för jag blir så sugen av att se den ibland :) En hundring för både riktiga grease och tvåan, inte så dåligt. Sen när vi kom hem hade katten skitit på min väska. Då blev jag inte riktigt lika glad.. Stod och skrubba den i säkert en kvart innan pappa tyckte det räckte innan jag skrubba bort hela väskan.

Så nu har jag sett bästaste Grey's och ska försöka läsa dom där sidorna till psykologin. Sitter och tänker på vad jag kom på förut, när jag satt och snacka med pappa. Jag har inga vänner kvar. Jag har min klass, sen är det inte mycket mer.. Klassen är inte fy skam! Världens bästa och har hur kul som helst med dom. Men alla dom andra vännerna, som jag känt så länge.. Tror vi har växt ifrån varandra. Jag tror inte jag är samma person som jag var förut. Jag tycker inte jag passar in längre. Personer som jag kände mig hel med förut, känns bara så fel. Och det känns bara som att allt är mitt fel. Det är mitt fel att vi har splittrats, för det har växt fram en annan person ur mig. Och jag är stolt över den personen, jag är stolt över vem jag är idag och jag tänker inte anpassa mig för att passa ihop med andra. Om jag nu betyder något så får de anstränga sig lite mer..     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0