Panik

Jag har panik.
Hela helgen har jag suttit med mitt förbannade tal och jag kommer ingenstans. Det ska vara 5 minuter, än så länge har jag 1½ och det spelar ingen roll hur sakta jag pratar. Det blir ändå 1½.. Det vore skillnad om det vore vilken uppgift som helst, men det är ju ändå nationella! Nyss kändes det bra. Nu känns det väl mindre bra och jag har suttit och skrivit om och skrivit om. Så igår hade jag 2½ minut.. Så  minut har försvunnit nånstans. GAH, jag blir galen. 

För övrigt hade jag & Jennífer en supermysig kväll igår. Vi såg filmer, åt jordgubbsremmar med pringles chips och fnissa i takt. Åh vad jag tycker om den där bruden! 

Idag är det fars dag också. Pappa fick ett par handskar av mig, kände mig lite generös för en gångs skull. Sen åkte vi till Morfar och åt pizza. Sen lite godis och frukt och så avsluta vi med en gräddtårta. Han höll för övrigt bara ett tal idag, han som annars brukar hamna runt 3-4 styckna. Men så söt han är!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0