Plugga?



Jag har ångest för att komma tillbaka till skolan imorgon.
Jag har ingen motivation alls till något som har med skolan att göra. Det enda som gör att jag kommer gå dit är människorna. Dessa underbara klasskompisar!
Sista dagen som man har ledigt så kommer det att pluggas. Jag trodde det var mer än vad det var, så det är ju alltid något.. Det jag har störst ångest för är textkommunikation där vi ska göra ett repotage. Öh, what? Jag tänker inte bli nån jävla journalist så jag har lust att bara skita i det. För vem ska man intervjua egentligen?

Inatt halv 4 ringde telefonen
"sover du?"
"nae inte längre.. "
"jag är på väg hem nu"
"jaha där ser man.. "

Det var inget vettigt samtal och det är knappt så jag kommer ihåg det. Men det är nog bara fulla personer som ringer halv 4 och frågar om man sover...
Jag funderar på en hämnd ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du blir gladare så kan du få intervjua mig :)

2008-11-04 @ 21:07:00
URL: http://linnandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0