Shit!

Fasen vad trött jag var idag!
Hade legat kvar i sängen minst en timme till, men känner att jag inte hinner det. Eftersom jag måste plugga. Jag måste nästan plugga ihjäl mig för att kunna hinna med allt! Först och främst måste jag fixa religionen, eftersom vi har redovisning imorgon! Eller kanske onsdag, om vi har tur. Sen har vi naturkunskapsprov på onsdag. Shitshitshit. Sen måste jag skriva klart porträttet om mamma till onsdag. Sen på torsdag är det SACO-mässa, vilket jag måste läsa på lite för att se vad man ska kolla efter osv. Men jag har knappt någon tid till det! På måndag är det bio som gäller. Onsdag & torsdag ska vi på möte om projktet..

Dags att börja plugga då. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0