Smootie <3

Plugga naturkunskap, det tar på krafterna!
Bara hela grejen med naturkunskap gör mig galen. Men jag har iallafall legat i sängen och försöka plugga och förstå så mycket jag kan. Men får väl erkänna att jag slumra till emellanåt.. Hungrig har jag varit hela tiden, men har frusit så mycket att jag inte velat gå ur den varma sängen. Men sen gjorde jag det iallafall, och fixa mig en smootie. Tack så mycket Kajsa :) Precis vad jag behövde. Den här gången fick jag igång mixern också. Så nu tänkte jag göra ett nytt försök med naturen, tillsammans med min illrosa smootie och duntofflor :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det där med tofflorna låter väldigt skönt! Inte lust att dela med dig? =)

2008-11-18 @ 22:36:36
URL: http://justthatgood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0